در قسمت قبل به این مسئله اشاره نمودم که قبل از اجرای فایل SWF، مخزنی به نام Dictionary ساخته می‌شود که شامل CharacterId تمام تگهای داده‌ای می‌باشد. تگ‌های کنترلی و داده‌ای با استفاده از مقدار CharacterId می‌توانند به محتوای تگهای دیگر ارجاع داشته و یا از اشیاء آنها استفاده کنند.

به عنوان مثال در یک شئ Displaylist ممکن است ارجاع به موجودیت‌ها به صورت زیر باشد:
اگر روند دسترسی تگهای کنترلی را هم در نظر بگیریم، شکل زیر این ارتباط را به صورت روشن‌تری نمایش می‌دهد:
در رابطه با شکل بالا بهتر است به توضیح چند نکته بپردازیم.
تگ PlaceObject، موجب اضافه شدن شی مربوط به CharacterId دریافت شده، به DisplayList مقصد می‌شود. پس از کلیه تگ‌ها یکی یکی و به ترتیب مورد پردازش قرار گرفته تا زمانی که نوبت اجرا به تگ ShowFrame برسد. در زمان پردازش این تگ، FlashPlayer کلیه محتوای مورد ارجاع را به صفحه نمایش اضافه نموده و آن را رندر می‌کند.

شیوه رندر شدن محتوا هم به این صورت است که کلیه اشیاء موجود تا تگ ShowFrame قبلی، بر روی محتوای قبلی موجود در صفحه نمایش اضافه شده و عملیات رندر صورت می‌گیرد.

در قسمت بعد به معرفی انواع تگهای کنترلی می‌پردازم.

Print this pageEmail this to someoneShare on Google+Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on RedditShare on TumblrShare on StumbleUponPin on Pinterest